Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Zarządzanie

eng: management 

Definicja 

skoordynowane działania dotyczące kierowania organizacją i jej nadzorowania 1) 

Komentarz 

  • Zarządzanie może obejmować ustalanie polityk i celów oraz procesów dla osiągnięcia tych celów. 
  • W języku angielskim słowo „management” czasami odnosi się do ludzi, tj. do osoby lub grupy osób mających uprawnienia i odpowiedzialnych za prowadzenie i nadzór nad organizacją. Jeżeli słowo „management” jest używane w tym znaczeniu, wówczas, aby uniknąć mylenia z pojęciem „management” jako zestawu działań, zdefiniowanym powyżej, zaleca się zawsze stosowanie dodatkowego określenia. Na przykład „management shall…” jest niezalecane, podczas gdy „top management shall …” jest akceptowalne. Inną możliwością jest przyjęcie innych słów do wyrażenia tego pojęcia, gdy odnosi się ono do ludzi, np. „managerial” lub „managers”. 

1) EN ISO 9000:2015 pkt 3.3.3