Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Zadowolenie klienta

eng: customer satisfaction 

Definicja 

percepcja klienta dotycząca stopnia, w jakim jego oczekiwania zostały spełnione 1) 

Komentarz 

  • Zdarza się, że oczekiwania klienta nie są znane organizacji ani nawet klientowi, dopóki wyrób lub usługa nie zostaną dostarczone. W celu osiągnięcia wysokiego poziomu zadowolenia klienta może być niezbędne spełnienie oczekiwań klienta, nawet jeśli nie zostały określone, nie są zrozumiałe same przez się lub wymagane. 
  • Reklamacje są powszechnym wskaźnikiem niskiego zadowolenia klienta, ale ich brak niekoniecznie oznacza wysoki poziom zadowolenia klienta. 
  • Nawet wówczas, gdy wymagania klienta zostały z nim uzgodnione i są spełnione, niekoniecznie oznacza to, że zostanie zapewniony wysoki poziom jego zadowolenia. 

1) EN ISO 9000:2015 pkt 3.9.2