Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Usługa

eng: service 

Definicja 

wyjście organizacji, z przynajmniej jednym działaniem nieodzownie przeprowadzonym między organizacją a klientem 1) 

Przykład 

Dostarczanie usługi może obejmować, na przykład: 

  • działanie przeprowadzone na dostarczonym przez klienta wyrobie materialnym (np. naprawiany samochód); 
  • działanie przeprowadzone na dostarczonym przez klienta wyrobie niematerialnym (np. oświadczenie majątkowe niezbędne do przygotowania zeznania podatkowego); 
  • dostarczenie wyrobu niematerialnego (np. przekazanie informacji w kontekście przekazywania wiedzy); 
  • tworzenie właściwej atmosfery dla klienta (np. w hotelach i restauracjach). 

Komentarz 

  • Elementem dominującym usługi jest zwykle jej niematerialność. 
  • Usługa często obejmuje działania na styku z klientem w celu ustalenia wymagań klienta, jak również podczas dostarczenia usługi, i może obejmować ciągłe relacje tak jak w przypadku banków, księgowości, organizacji publicznych, np. szkół lub szpitali. 
  • Z reguły z usługi korzysta klient. 

1) EN ISO 9000:2015 pkt 3.7.7