Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Spór

eng: 

Definicja 

brak zgody wynikający z reklamacji przedłożonej rozjemcy 1) 

Komentarz 

  • Niektóre organizacje pozwalają swoim klientom wyrazić swoje niezadowolenie rozjemcy pierwszej instancji. W tej sytuacji, wyrażenie niezadowolenia staje się reklamacją, gdy zostanie przesłane do organizacji w celu uzyskania odpowiedzi, oraz staje się sporem, jeżeli nie zostanie rozwiązane przez organizację bez interwencji rozjemcy. Wiele organizacji preferuje, aby klienci najpierw im wyrażali niezadowolenie przed skorzystaniem z zewnętrznego rozstrzygania sporów. 

1) EN ISO 9000:2015 pkt 3.9.6