Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Komunikacja i konsultacje

eng: communication and consultation 

Definicja 

ciągłe i prowadzone w sposób iteracyjny procesy, które są przez organizację prowadzone w celu zapewnienia, przekazywania lub uzyskania informacji, jak również w celu porozumiewania się z interesariuszami, odnoszące się do zarządzaniem ryzykiem 1) 

Komentarz 

  • Powyższe informacje mogą odnosić się do istnienia, charakteru, formy, prawdopodobieństwa, ważności, ewaluacji, akceptowalności ryzyka oraz postępowania dotyczącego zarządzania ryzykiem. 
  • Konsultacje to dwukierunkowy proces świadomej komunikacji organizacji z jej interesariuszami dotyczący określonego problemu, poprzedzający podejmowanie decyzji w zakresie tego problemu lub ukierunkowanie jego rozwiązania. Konsultacje to: 
  • proces, który oddziałuje na podejmowanie decyzji bardziej poprzez wywieranie wpływu niż przymus oraz element wejściowy do podejmowania decyzji, lecz nie w wyniku zgody większości. 

1) PN-N-18001:2004 pkt 3.2