Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Kodeks postępowania dotyczący zadowolenia klienta

eng: 

Definicja 

deklaracje składane klientom przez organizację, dotyczące jej zachowań, mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta i związane z tymi deklaracjami postanowienia 1) 

Komentarz 

  • Związane postanowienia mogą obejmować cele, warunki, ograniczenia, informacje kontaktowe i procedury postępowania z reklamacjami. 
  • W ISO 10001:2007 zamiast terminu „kodeks postępowania dotyczący zadowolenia klienta” stosowany jest termin „kodeks”. 

1) EN ISO 9000:2015 pkt 3.9.5