Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Cel audytu

eng: objectives of an audit 

Definicja 

określenie, co należy osiągnąć w następstwie audytu 1) 

Komentarz 

  • Przykłady celów audytu: 
  • określenie zakresu zgodności audytowanego systemu zarządzania, lub jego części, z kryteriami audytu; 
  • określenie zakresu zgodności działań, procesów i wyrobów z wymaganiami i procedurami systemu zarządzania; 
  • ocenę zdolności systemu zarządzania do zapewnienia zgodności z wymaganiami prawnymi i wynikającymi z umów, a także innymi wymaganiami, do których organizacja jest zobowiązana; 
  • ocenę skuteczności systemu zarządzania w osiąganiu określonych celów; 
  • identyfikację obszarów potencjalnego doskonalenia systemu zarządzania. 

1) EN ISO EN ISO 19011:2011 5.4.2