Systematycznie prowadzimy audyty, przeglądy i kontrole, moderujemy rozwiązywanie problemów i realizację zadań w Bazie Eliminacji Zagrożeń oraz osiąganie ustalonych celów, szkolimy, aktualizujemy dokumentację. Firma zyskuje dynamicznie działający system i doradztwo ekspertów na wyciągnięcie ręki.
Zakres prac:
- Przegląd i analiza reklamacji.
- Ocena zgodności z wymaganiami prawnymi.
- Kontrola spełniania wymagań.
- Organizacja i prowadzenie audytów wewnętrznych.
- Reprezentowanie SZJ przed jednostką certyfikującą oraz w trakcie audytów klienckich, nadzór nad działaniami poaudytowymi.
- Gromadzenie informacji do i z przeglądów zarządzania oraz organizacja tych przeglądów.
- Planowanie i rozliczanie działań korygujących i zapobiegawczych.
- Usprawnianie i aktualizowanie dokumentacji.
- Organizacja i prowadzenie szkoleń.
- Utrzymywanie dokumentacji SZJ na serwerze oraz aktualizacja i rozwój aplikacji.